A Szalagoslány Blogon az általam felkért vendégíróktól is olvashattok érdekes és hasznos cikkeket. Célom, hogy az általam ismert szakembereket bemutassam nektek is, olyan formában ami kapcsolódik a Szalagoslány értékeihez és tevékenységéhez. Ez lehet a szalagok vagy a vállalkozói létünk mindennapjaihoz kapcsolódó téma is. Szeretnék egy igazán értékes blogot létrehozni, amin keresztül jobban tudunk kapcsolódni egymással.
Ebben a vendég cikkben Varju Ildikót kértem fel, aki webdesigner, hogy hozzon egy hasznos témát, amit nagyon szépen összekötött a szalagokkal. Ez a téma minden márka számára fontos és gyakorlatilag egy alapkő ahhoz, hogy sikeresek legyünk!
Olvassátok írását szeretettel!
Bizony nagyon is sok pontban kapcsolódik a két terület.
Abban biztosan egyetértünk, hogy mindkét tevékenységhez elengedhetetlen a kreativitás. Egy jó webdesigner számára kiemelten fontos, hogy kreatív módon fejezze ki a márka egyediségét. Nem elég ismerni az ágazatra jellemző színeket, stílusokat, bele kell tervezni az arculatba a vállalkozó személyiségét és a célközönség igényeit is. Ez a kreativitás nem feltétlen csak a weboldal megjelenésére és kialakítására korlátozódik, hanem kiterjed a márka minden egyéb megjelenési formájára is, beleértve az offline arculatot, például a termékcsomagolást is!
A feliratozott vagy logózott egyedi megjelenésű szaténszalagok megalkotása pedig szintén kreatív folyamat, ami egy újabb lehetőség a márka karakterének kifejezésére, a brand kialakítására.
A vizuális kommunikáció kulcsfontosságú eleme a márkaépítésnek. Ez mind a webdesign, mind a szaténszalagok terén megjelenik.
Érdemes tehát úgy tervezni, hogy
Ha betartjuk az arculati leírásban meghatároztott ajánlásokat, nem térünk el a javasolt elemek pontos használatától, akkor tudjuk létrehozni a totál egységes, letisztult arculatot.
Ezek együttesen mind kiválóan erősítik a brandet, és magukhoz vonzzák a fizetőképes vásárlókat. Mert végső soron a cél mindig a minél nagyobb forgalom elérése, legyen szó cukrászdáról, virágkötészetről, vagy akár egy kézműves műhelyről.
Ildit a Copy Clubból ismerem (Hernaez Évi – stratégiai szövegíró – előfizetői csoportja), ahol egy nagyon tartalmas előadást tartott Word Press weboldal szerkesztés témában. Az tetszett benne, hogy nagyon érthetően magyarázott, így utána én is meg tudtam csinálni mindent a saját weboldalamon.
Gyakorlatilag ennek az előadásnak köszönhetem, hogy egyedül tudtam összerakni a weboldalam.
Csodás napot!
Nóri, a Szalagoslány