A bevarrható címkékre a legtöbb alkotó úgy tekint, mint a szükséges rosszra, egy kötelező elemre, hogy forgalomba hozhassa a textil termékét, ruháját. A tartalmi követelmények pedig első ránézésre zavarosak és érthetetlenek lehetnek, amin nehéz kiigazodni. Ezért sokan nem is tesznek semmilyen címkét a termékükbe. Pedig nagyszerű lehetőségeket hagysz így veszni, amik a márkád sikerére is hatással lehetnek!
Ezt a cikket azért írtam, hogy megmutassam neked: a kötelező rész sem bonyolult és a kötelező részen túl is van élet és számtalan lehetőség, ami a vevőid bizalmát építi, ezáltal növelve eladásaidat.
Nézzük sorba mi kell egy textil termék címkéjén szerepeljen:
Ezek az információk fontosak a vevők bizalmának megalapozásához. A méretjelzés és egy logós szövött címke pedig akkor nagyon hasznos, amikor úgy döntesz tovább adod a ruhádat. Erről a kötelező részről írtam egy tartalmas E-book-ot, Címkézési Checklist címmel, amiben részletesen benne van a szabályozási rendelet legtöbb pontja és a kivételek is, hogy mikor nem kell címke a textil termékedbe.
A dobozos megoldások ideje lejárt. Ezt évek óta tapasztalom és marketing és márka stratégiai szakemberek is erről beszélnek. Az előre elkészített anyagösszetétel+kezelési ábrás címkék egyre kevésbé kelendőek, mert egyre többen jönnek rá, hogy az egyediség és a személyes üzenetek építik a vevők bizalmát. Ezért jók az egyedi gyártású szatén címkék, mert kiegészítheted a kötelező tartalmat és vevő vonzóvá teheted ezzel az apró részlettel a márkád.
Ezeket a tippeket persze nem csak az egyedi gyártású szatén címkére lehet nyomtatni, hanem a papír címkére is. Örömmel egyeztetünk és tervezünk veled!
Ahogy látod, egy címke nem csak egy unalmas kellék, hanem igazán a barátod, ami remek és megfizethető marketing lehetőség a márkaépítésedben ahhoz, hogy rajongókat szerezz márkád számára.
’A címke öltözteti a ruhát’ nem csupán egy jól csengő szlogen, hanem a küldetésünk része is. Sok márkánál látom, hogy nincs egységes megjelenés a címkézés terén és összevissza, random címkék vannak bevarrva a ruhába. Számomra ez rontja az összképet. Hiába gyönyörű a ruha, a címkét kivágom, mert nem szép, hogy különbözőek és még csúnyák is.
Nekünk az a célunk, hogy olyan címkét tervezzünk közösen veled, amit senki nem akar kivágni az első mosás után, hanem büszkén viseli a ruhával együtt. Ezzel viszi a márkád hírét akkor is, amikor tovább adja az új tulajdonosának.
Küldetésünk része, hogy a magyar divatipar újra elismert legyen világszinten. Ehhez igyekszünk támogatást adni neked inspirációinkkal és aktív partnereink számára pedig megjelenési lehetőséget a Szalagoslány Blogon, amiben elmesélheted a történetedet a márkádról. Hiszünk az összefogás erejében, ezért dolgozunk mindennap és a „masni szeretettel” szlogen is ebből kiindulva született.
Mindennapjainkat Instagram oldalunkon követheted.
Olvastad a velem készült cikket a Glamour+-on? Itt a 10 éves vállalkozói utamról mesélek és a küldetésünkről is, valamint a fenntarthatósági törekvéseinkről.
Várunk szeretettel, hogy megtervezzük veled az egyedi gyártású szatén címkédet, ami téged és a vevőidet is örömmel tölt el.
Ölellek,
Nóri